27-08-2010

Mengcassette

Sooooooooooo…
Ik heb vandeweek een paar nummers bijeengezet in een afspeellijst met het oog dat te cassettiseren.
Ik heb hem ook online gezet zodat iedereen kan meegenieten:
HIER KUNT GE HEM DOWNLOADEN.

Het is getiteld "Girls are like pizza" en bevat de volgende nummers:
01. Alkaline Trio - 97
02. Tigers Jaw - Spirit Desire
03. The Promise Ring - The Deep South
04. The Unlovables - Dance Party For Two (Your Room, 3 A.M.)
05. Smoking Popes - I Know You Love Me
06. The High Hats - Let's Kill Ourselves Tonight
07. Screeching Weasel - Talk To Me Summer
08. Mixtapes - OrangeYellow
09. Geoff Useless - Tell Me What
10. The Mr. T Experience - You're The Only One
11. The Ergs! - Time With You
12. Jets To Brazil - Sweet Avenue

Mijns inziens is hij redelijk goed gelukt. Coherent. Niet te lang. Afwisselend (wel vooral pop punk en (punk)rock).
Idealiter af te spelen als ge met uw lief aan 't foefelen zijt. Of te geven als cadeau of zo. Chicks dig that shit.

Check it out if you dig that shit.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten