06-10-2010

#2

Ik heb nog ne mixtape gemaakt.
Ge kunt hem hier afhalen van het internet. Alle instructies en cover art zijn inbegrepen.

De vorige was blijkbaar zelfs redelijk succesvol. 25 downloads! Tamelijk immens, als je het mij vraagt.

Deze is getiteld "Girls are like guitar picks", want ik had mijn plectrum gebroken en daar een hart van gemaakt en daar ne foto van genomen, en dat paste in het thema van de vorige mixtape.

Tracklist:
01. Allister - The One That Got Away
02. The Steinways - Dear Girl
03. The Leftovers - I Want You Back
04. Chixdiggit! - C.G.I.T.
05. Bowling For Soup - Luckiest Loser
06. The Ataris - Your Boyfriend Sucks
07. The Get Up Kids - The One You Want
08. The Yum Yums - Baby I'm So Lonely
09. The Matt Kurz One - Epiphany!
10. Varsity Weirdos - You Bother Me
11. Taking Back Sunday - You're So Last Summer
12. Brand New - Seventy Times 7
13. Together - Lover, Sinner, Thief
14. The Carrier - Memoirs
15. American Nightmare - AM/PM

Hij is iets anders dan de vorige, met het grootste verschil in de semantiek. Dit gaat over de eenzame kant van het leven en het verdriet van een heteroseksuele jongen. (De vorige ging over samen zijn en hoop en blijdschap.)
Muzikaal gezien eindigt deze met enkele hardere nummers, maar ik heb getracht de opbouw zo vloeiend mogelijk te houden. Laat u niet afschrikken als dat uw ding niet is, het merendeel is upbeat pop- en punk-muziek.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten