17-10-2010

Phony Guys

The Fake Boys waren woensdag in Helchteren. U kent Helchteren van Houthalen-Helchteren en van shows als die van Dear Landlord in het voorjaar.

Ze werden vooraf gegaan door Dear Hearts, een band uit de Weba - ik bedoel uit Deinze. Yeah, I totally just did that.
Alle onzin terzijde, ik genoot best wel van hun show. Coole nummers, energieke set, ne cover die ik kende maar niet kon plaatsen en ne cover van Fix Me (Black Flag). Coole band, wil ik zeker nog wel eens zien. Hun eerste nummer was mijne favoriet.

Fake Boys kwamen dan on stage, begonne met liekes spelen en deden dat kei goed. Ook al waren ze zat. Ze waren met 1 gitarist minder dan de vorige keer, maar speelden even goeie liedjes. Een combinatie van punkrock muziek met een emo lyriek en een positive hardcore attitude. Na hun set hebben we ze overtuigd tot een Jawbreaker cover, en den Elias heeft Boxcar meegezongen. Hoogtepunt van de show, megacool. Fake Boys are party boys. Weinig reactie op zo'n coole band maar hey, that's what you get in fucking Helchteren, het absolute middelpunt van nergens. No offense.

Coole show, thx Lost Youth!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten